Bestellen, betalen en verzenden
Hieronder vind je alle informatie over het bestellen, betalen en verzenden van producten. Wanneer je geen antwoord op je vraag hebt kunnen vinden kan je contact opnemen met ons. Dit kan via het contactformulier op de website of via het e-mailadres info@maanenschijn.nl. Wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.
Bestellen
Onze collectie is met veel liefde en zorg samengesteld. Wanneer jij jouw keuze hebt gemaakt plaats je de producten in je winkelwagen via de button op de productpagina. Bij een aantal van onze artikelen geven wij ook suggesties welke andere producten er perfect bijpassen. Bekijk deze ook eens en voeg ze toe aan je winkelwagen.
In je winkelwagen heb je een overzicht van de verzamelde producten, inclusief het aantal per product, met daarbij het totaalbedrag van de artikelen en de verzendkosten.
Als je bestelling compleet is, kan je naar de volgende stap. Voordat je verder gaat, vink het hokje ‘Ik verklaar kennis te hebben genomen van en in te stemmen met de Algemene voorwaarden’ aan. Vanaf hier kan je verder gaan naar het invullen van je gegevens.
Controleer je gegevens goed, het adres waar je bestelling naar toegezonden worden en het e-mailadres. Die laatste is ook erg belangrijk bij het volgen van je bestelling wanneer deze onderweg is voor bezorging.
Is het een verrassing voor iemand anders? Laat het dan weten bij de opmerkingen voor wie of voor welke gelegenheid, en wij zorgen voor een prachtig ingepakt cadeautje.
Is het formulier compleet ingevuld, dan kan je verder naar de betaling van je bestelling.
Betalen
Wij hebben ervoor gekozen om betaling alleen mogelijk te maken via iDeal. Het is niet mogelijk om te kiezen voor creditcard, Apple Pay, achteraf- en/of vooruitbetalen. Met het doorlopen van de iDeal betaling zal je naar je eigen bank worden doorverwezen. In een beveiligde en vertrouwde omgeving betaal je het totaalbedrag van je bestelling (inclusief de verzendkosten).
Verzenden & Bezorgen
Als je bestelling voor 15:00 in de middag is geplaatst en betaald, wordt het dezelfde werkdag verzameld. Voor het verzenden van bestellingen hebben wij twee opties; lokaal of landelijk. Lokaal bezorgen wij de bestellingen zelf met onze prachtige bakfiets. Het lokale gebied waarin wij zelf komen bezorgen is Nijmegen-Noord en Oosterhout (GLD). Bij het invoeren van jouw postcode zie je direct of jouw bestelling in aanmerking komt voor onze persoonlijke bezorgservice.
Voor landelijke bestellingen hebben wij bewust gekozen voor een maatschappelijk betrokken en duurzame partner voor het verzenden van onze pakketten. We hebben voor onze verzending gekozen voor Cycloon. Zij werken onder andere samen met de Fietskoeriers.nl en DHL. Zodra zij jouw bestelling hebben ontvangen zal je daar bericht van ontvangen. Als je pakket onderweg is krijg je van hen een track&trace code per email en/of per SMS om jouw bestelling te gaan volgen.
In samenwerking met Cycloon hebben wij gekozen voor de meest duurzame wijze van verzenden. Dat betekent dat het soms wat langer kan duren voor jouw pakket bij je bezorgd wordt. Ons streven is om jouw bestelling binnen 1-3 werkdagen na afgifte bij onze verzendpartner bij je thuis te bezorgen.
Periodiek worden deze tarieven geïndexeerd. Vanaf 1 januari 2024 zullen ook wij de verzendkosten helaas moeten verhogen. De tarieven vanaf 1 januari 2024 zijn als volgt:
- Voor lokale bezorgingen geldt een tarief van €3,95
- Voor landelijke bezorgingen geldt een tarief van €8,79
De tarieven voor verzenden worden automatisch berekend op basis van jouw postcode in Nederland. Voor verzendingen buiten Nederland vragen wij jouw om contact met ons op te nemen. Op basis van jouw vraag en informatie kunnen wij jou een indicatie van de verzendkosten geven op basis van de mogelijkheden in samenwerking met Cycloon.
Bij bestellingen met een totaal van €150 of meer geldt er gratis verzending voor bestellingen binnen Nederland. Dit wordt automatische berekend bij het afronden van jouw bestelling.
Afhalen
Voor het verzenden van onze producten hebben wij twee tarieven, een voor lokaal en een voor de rest van Nederland. Omdat wij geen fysieke winkel hebben kiezen wij er bewust voor om alles te verzenden en niet af te halen. Het is dus niet mogelijk om bestelling af te halen.